Tranc & Tranc percepe un comision de intermediere fix cuprins intre 0%-5% și in unele cazuri un comision variabil care pornește de la 0%. Acest comision se aplică, dupa caz, vânzătorului și/sau clientului.
Pentru a începe o colaborare cu noi, în primă fază vom evalua proprietatea sau afacerea pe care o dețineți, iar apoi, dacă suma pe care doriți să o încasați în urma vânzării sau închirierii se alinează cu prețul pieței, pasul următor va fi acela de a semna un contract de intermediere imobiliară, urmând ca mai apoi să ne apucăm de treabă. Ne vom asigura că toți clienții noștri din bazele de date vor afla de proprietatea sau afacerea dvs., prezentându-le proprietatea dvs. prin intermediul tururilor virtuale la 360 grade, al pozelor extra wide și al clipurilor video făcute cu drona si cu aparate foto-video cu calitate 4k.
Vom crea materiale publicitare, vom face publicitate online și offline pe site-uri de specialitate, pe social media, în diferite grupuri și la evenimentele la care participăm, iar în urma vânzării, ne vom asigura că ve-ți face o tranzacție profitabilă, pentru că noi vom negocia pentru dvs. Ne vom asigura că notarul este programat și ne așteaptă, iar actele sunt pregătite și complete, rămânând doar să semnăm actele de vânzare-cumpărare sau de închiriere, ca mai apoi să sărbătorim împreună tranzacția care tocmai a fost încheiată cu succes. De asemenea, vă punem la dispoziție servicii de consultanță imobiliară care să vă ajute să vă vindeți proprietatea la un preț cât mai mare și într-un timp cât mai scurt.
Pentru a crește șansele de vânzare solicităm tuturor proprietarilor să pregătească proprietatea ce urmează să fie intermediată pentru poze și filmări video. Este important ca în imaginile foto-video surprinse să nu apară dezordine, iar lucrurile să fie așezate într-o manieră cât mai simetrică. Acest lucru ne crează tuturor o imagine de ansamblu a unei proprietăți plăcute care cu siguranță ne va atrage privirea și ne poate convinge să ii facem o vizită și chiar să o cumpărăm sau să o închiriem.
Pentru a putea intra în posesia informațiilor complete ale proprietăților și afacerilor pe care le avem în portofoliu și pentru a putea programa vizionarea acestora, în primă fază, vom semna un contract de vizionare și normele GDPR, cu fiecare client în parte.
Odată ce am semnat contractul de vizionare și normele GDPR, vă oferim acces la tururile virtuale la 360 grade și vă punem la dispoziție toate informațiile despre proprietățile sau afacerile pe care le avem în portofoliu. Înainte de a programa vizionarea proprietăților, vom solicita clienților noștri, în cazul în care se dorește achiziția prin credit bancar, o dovadă care să ateste că sa obținut preaprobarea creditului de la banca, iar daca este nevoie, putem să vă ajutăm cu relațiile noastre la băncile partenere.